Als onze dienstverlening niet voldoet aan uw wensen
Bij Ophrys staan fullservice dienstverlening en kwaliteit centraal. Ons team werkt met toewijding en deskundigheid om uw belangen op het gebied van compliance optimaal te behartigen. Toch kan het gebeuren dat onze dienstverlening niet volledig aan uw verwachtingen voldoet, of dat er onverhoopt een fout wordt gemaakt.
Heeft u een klacht? Laat het ons weten. Wij hechten veel waarde aan uw feedback en zien dit als een kans om onze dienstverlening verder te verbeteren. U kunt uw klacht op twee manieren aan ons melden:
- Telefonisch: Neem contact met ons op en bespreek uw klacht direct.
- Schriftelijk: Maak gebruik van ons contactformulier en vermeld hierbij de volgende gegevens:
- Uw bedrijfsgegevens en de naam van uw contactpersoon.
- Een duidelijke omschrijving van uw klacht.
Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om uw klacht te bespreken en samen met u tot een passende oplossing te komen. Bij Ophrys staat uw tevredenheid altijd voorop.